7 Ağustos 2014 Perşembe

Urban Decay Shattered Face Case



Merhaba! Bugün sizlere Instagram üzerinden yaptığım ilk alışverişte aldığım Urban Decay Shattered Face Case'den bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz gibi Urban Decay hala ülkemize gelmediği için bu güzel ürünlerden uzak kalıyoruz, neyse ki bu ürünlere ulaşabilen ve bizim de almamızı sağlayabilen insanlar var.

Hello! Today I'll be reviewing this gorgeous thing called Urban Decay Shattered Face Case.



Urban Decay'in aylar önce çıkardığı bu palette inanılmaz gözüm kalmıştı, ama ulaşmam imkansız olduğu için aklımdan çıkarmıştım. Instagramdaki "kozmetikbutigim" hesabında bu paleti görünce ve elinde bulunduğunu öğrenince hemen sipariş verdim. Gördüğünüz gibi palet 5 tane far, 2 allık, 1 aydınlatıcı, 1 göz kalemi ve 1 kalem rujdan oluşuyor.

This was a limited edition product from Urban Decay. As you can see, it consists of 5 eyeshadows, 2 blushes, 1 highlighter, 1 eyeliner and 1 lipstick.


Öncelikle farlardan başlayalım. Aslında benim bu paleti bu kadar çok isteme sebebim farlardı, çünkü günlük hayatımda sıkça kullandığım tonları içermesinin yanı sıra makyajımda biraz renk veya derinlik istediğimde kullandığım renkleri de içeriyordu. Farlar klasik Urban Decay kalitesi, far söz konusu olduğunda Urban Decay'den daha iyi bir marka yok bana kalırsa. Yumuşacık, dokunduğunuz anda bile tamamen renk verecek kadar pigmentli, baz kullanmadan bile tüm gün kalıcı farlar. 

Let's start with the eyeshadows. The main reason why I bought this palette was that all of the eyeshadows are the colors I love using on a daily basis, and also for special occasion looks. They have usual Urban Decay quality, the formula is just gorgeous. Many will join me in saying that Urban Decay makes the best eyeshadows in the market, without a doubt. These are buttery soft, incredibly pigmented and they stay put all day long, without any fading or creasing, even when I don't use a primer (also, I have really oily eyelids!).  


Shakedown gördüğünüz gibi oldukça sıcak alt tonlara sahip, orta-koyu arası bir kahverengi. Hafif altın rengi ışıltılar içeriyor. Bu tonları çoğu kişi gündüz makyajı için koyu bulsa da ben sık sık kullanıyorum. Remix çok canlı, yine sıcak alt tonlu, hafifçe mürdüm rengi içeren bir mor, içerisinde minik ışıltılar var ve ışık çarptığında çok hoş görünüyorlar. Mor benim en sevdiğim renk olduğundan bu renge bayıldım! Nameless da sıcak alt tonlu, gri-kahverengi arası, taupe dediğimiz renkte bir far. Minor Sin en sevdiğim tonlardan olan şampanya-pembe arası bir far, bu farı tüm göz kapağıma uygulayıp sadece bir rimel sürerek göz makyajımı tamamladığım günler oldukça fazladır. Bleach yoğun bir şekilde sarı tonlar içeren bir bej, ve mat bir bitişe sahip. Gözlerimin yorgun göründüğü günlerde bu farı tüm göz kapağıma, kaş kemiğime uyguluyorum ve gözümdeki kızarıklıklardan, renk eşitsizliklerinden hemen kurtuluyorum. Çok sevdim!

Shakedown is a mid-brown with quite visible warm tones, which a little golden shimmer running through it. These type of colors may be too dark for daily use, but they really emphasize hazel and brown eyes and I love using them on a daily basis. Remix is quite a vibrant purple with some plum tonesi in it, again, it's warm toned. Nameless is a warm toned taupe, a color that will suit anyone and everyone. Minor Sin is one of my favourite colors, a pinky champagne. Most of the days I put a color like this all over my eyelid, put a lot of mascara, and that's it for my eye makeup. Bleach is a really yellowy beige and it has a matte finish. This shade is perfect for covering up the redness on the eyelid, when my eyes look really red, I put this color all over my eyelid up to my browbone, and it gives me an instant brightness. 



Farların altındaki bölmeyi açtığımızda ise bizi iki allık ve bir aydınlatıcı karşılıyor. Daha önce Urban Decay'in yüz ürünlerini hiç kullanmamıştım, açıkçası oldukça memnun kaldım. Allıklar ve aydınlatıcı da yumuşacık, aynı farları gibi oldukça pigmentli, kolayca uygulanan ve dağıtılan, kalıcı ürünler. 

When we open up the lower section, we see two blushes and a highlighter. I never used any of the face products from Urban Decay, and I have to say that my first impressions are quite positive. All three of these are super soft, pigmented, easy to blend and and they last all day.


Soldaki Overexposed harika bir gül kurusu rengi. Sıcak alt tonlara ve mat bir bitişe sahip. Kalıcılığını oldukça beğendim, rengini tamamen koruyarak 8-9 saat civarı yüzümde kaldı, 9 saatten sonra da sadece birazcık hafifledi. Ortadaki renk olan Temper, çok tatlı bir bebek pembesi. Özellikle soğuk aylarda cilde harika bir canlılık katacağını düşünüyorum. Tamamen mat değil, çok hafif bir ışıltısı var ama cilde pek yansımıyor. Glint ise bu paletteki aydınlatıcı. Pembe-şampanya rengi arası, aşırı pigmentli olmayan, cilde hoş bir ışıltı veren bir renk. Özellikle şeftali tonlu allıkların üzerine çok yakıştırdım. Bu da aynı allıklar gibi yumuşacık, incecik bir yapıya sahip, pigmentli ve kalıcı bir ürün.

Overexposed is a gorgeous rosy pink. It has warm tones and a matte finish. It stays put for a good 8-9 hours, after that it fades just a little bit. Temper is a beautiful baby pink. This will be particularly gorgeous to use during the colder months. It's not completely matte, I can see some sheen when I swatch it but it's not visible on the skin. Glint is the highlighter on the far right. It's a pinky champagne, not intensely pigmented, gives a nice sheen to the skin. I especially loved using this over peachy toned blushes. This is also finely milled, soft, long-wearing, just like the blushes. 



Bu paletle gelen bir başka ürünse Super Saturated High Gloss Lip Color, rengi ise Lovechild

Another product in this Face Case is the Super Saturated High Gloss Lip Color in the shade Lovechild


Parlak ve oldukça opak bir bitişe sahip, soğuk alt tonlu, günlük bir pembe. Bende 3 saat kadar bozulmadan kaldı, 3 saatten sonra da rengi ortalardan ya da dışarıdan değil, tamamen homojen olarak hafifledi, ki bence bu nispeten iyi bir şey.

This is really glossy, as the name suggests. It's a cold toned pink, suitable for everyday use. It stays put for a good 3 hours on my, and after that it evenly fades, which can be considered good when we think of the lipsticks that just disappear from the middle section of the lips and leave you with a nonsense look.



Çoğu kişinin öve öve bitiremediği 24/7 Glide-On Eye Pencil'ları da bu paletle beraber ilk kez denemiş oldum. Zero rengi klasik bir siyah, içerisinde ışıltı yok, tamamen mat bir renk. Kalıcılık konusunda gerçekten kendisine şapka çıkartıyorum, uyguladığım gibi bütün gün bozulmadan, akmadan kalıyor. Aşağıda gördüğünüz gibi elime çizdikten sonra bu yazı banyodan sonra bile hala az da olsa görünebiliyordu, ne kadar kalıcı olduğunu tahmin edin.

This is my first time trying the much loved and hyped 24/7 Glide-On Eye Pencils. Zero is a classic black color without any shimmer or anything. Urban Decay wasn't lying when naming this 24/7, because this just stays put all day long. 


Aslında Urban Decay'in tek siyah kalemi Zero değil, bu seride aynı zamanda Perversion adlı bir siyah kalem daha var, ki Perversion Zero'ya göre daha pigmentli ve yoğun bir siyah, ama ben Zero'nun verdiği yumuşak görünümü çok sevdim.

Actually, Urban Decay has a much more pigmented and intense black pencil called Perversion, but I much prefer the softer look Zero gives. 

Bu paleti artık bulamayabilirsiniz ama aralarında her zaman satılan ürünler de var, Zero kalem gibi. Urban Decay ürünlerine ulaşma şansınız varsa bence standın önünde bolca zaman geçirin, mutlaka beğendiğiniz bir ürünü olacaktır. 

You probably can not find this palette anymore, as it was limited edition, but some of the products in it (such as the Zero pencil) are from Urban Decay's permanent line. 

Sürekli ülkemize geleceği konuşulan, arada sırada Sephora'nın tek bir ürününü getirip Hot Now ürünü olarak sattığı, ama bir türlü ülkemize giriş yapamayan Urban Decay markasının en yakın zamanda buraya gelmesini dileyerek ve beni bu ürüne kavuşturduğu için kozmetikbutigim hesabına defalarca kez teşekkür ederek yazımı bitiriyorum. Kendisinden güvenle alışveriş yapabilirsiniz, 2 kez alışveriş yaptım, hiçbir sorun yaşamadım, ürünleri tamamen orijinal, kargo oldukça hızlı, maillerinize de hemen cevap alıyorsunuz. Kesinlikle tavsiye ederim. Görüşmek üzere!

I loved every single product I've tried from Urban Decay so far, and the Shattered Face Case is no exception. Right now, the upcoming Vice 3 palette is on the top of my wishlist, fingers crossed I can get my hands onto it. See you soon!

6 yorum:

  1. Morları gördün aldın dimi kız :P Çogzelmiş ya, ilk çıktığında Kandee Johnson'da görüp bi iç geçirmiştim. Hayırlısı :') Güle güle kullan bebişim <3

    YanıtlaSil
  2. Ayyyyyyy nasıl harika bir palet bu yaaaa. Kalpkalpkalp gonderiyorum:) Gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Benimde gözüm kalmıştı bu palette <3 Güzel günlerde kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
  4. Ilk fotografta farlar cok acik renk gozukmustu ama sonra swatchlayinca hayran kaldim. Her renk dusunulmus taban rengi, golge rengi, blending rengi. Kremsi ve puruzsuz yapilari fotograftan bile hissediliyo oyle diyim.
    Gule gule kullan ayrica son olarak inceleme yazilarini ozlemisim :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım resmen bayıldımmm! Far swatchlarında nefesimi tuttum, çok güzeller <3 Güle güle kullan güzellik ^_^

    YanıtlaSil