11 Kasım 2014 Salı

Alicemakyajdiyarında ile Çifte Çekiliş!

 
Merhaba! Blogum geçtiğimiz eylül ayında 1 yaşını doldurdu, o zamandan beri bir çekiliş düzenleme fikri aklımda vardı, Alicemakyajdiyarında blogunun sahibi sevgili Alice de bir çekiliş düzenlemeyi düşündüğünü söyleyince anlaşıp bir çifte çekiliş düzenleyelim dedik. 


Çekilişlerimiz birbirinden bağımsız, Alice'in çekilişine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz! Şartları hem onun hem de benim bloglarımızı GFC ile takip etmek, çekilişi Twitter ya da Facebook hesabınızda veya blogunuzda duyurmak ve bloglarımızı GFC ile takip ettiğiniz ismi, duyuru linkinizi ve mail adresinizi Alice'in çekiliş postuna (tık tık) yorum olarak bırakmak!

Benim çekilişime gelirsek, bir süre önce Instagram'dan sizlere bir sürpriz yapacak olsam hangisini istersiniz diye sormuştum, seçenekler Lorac Pro, Lorac Pro 2 ve Urban Decay Naked 3 idi. Çoğunluk Urban Decay Naked 3 cevabını verince o sırada Amerika'da olan arkadaşımın annesine (Ki kendisine tekrar tekrar teşekkürlerimi yolluyorum!) minik bir ricada bulundum ve sizler için bir Naked 3 satın aldım. 


Çekilişime katılma şartları ise çok basit:
  • Benim Instagram hesabımı (www.instagram.com/berrakkibar) ve Alice'in Instagram hesabını (www.instagram.com/alicemakyajdiyarinda) takip etmek 
  • Instagram hesabımda paylaştığım çekiliş fotoğrafını Instagram sayfanızda beni etiketleyerek paylaşmak

Kilitli profillerin ve sadece çekiliş için kullanılan hesapların katılımını maalesef kabul etmeyeceğim, gerçekten blogumun takipçisi olan ve çekiliş için takibe alıp sonradan unfollowlayacak birine hediye vermenin gerçek takipçilerime haksızlık olacağını düşünüyorum.

Çekiliş 11 Aralık gecesi sonlanacak, kazanan random.org ile belirlenecek ve en kısa zamanda duyurulacak. 

Hepinizin katılımlarını bekliyorum, hemen Alice'in bloguna ve Instagram'a ışınlanın!

Bu 1 yıl boyunca yanımda olduğunuz için tekrar tekrar teşekkür ederim, son zamanlarda bloguma zaman ayıramasam da önümüzdeki aylarda hayatımda yaşanacak bazı heyecan verici değişiklikler nedeniyle blogumun çok daha canlanacağını düşünüyorum. Umarım beni takip etmekten keyif alıyorsunuzdur! 

11 yorum:

  1. Zevkle okuyorum her yazını, buradaki 1. yılını da tebrik ederim! Keşke Türkiye'de olsam da bu güzel çekilişe katılabilsem :)

    YanıtlaSil
  2. 1.yılını tebrik ederim:))
    Büyük bir sevinçle katılıyorum:))herkese bol şanslar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Katıldım. Bu arada 1. yılınız kutlu olsun! :)
    Herkese bol şans! :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel çekiliş nice 10 lu yıllara bol takipçili >*.*<

    YanıtlaSil
  5. *****sevdiklerinle ve sevenlerinle nice mutlu huzurlu seneler *****
    bende varım =)
    ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    https://www.facebook.com/muhlisceyda/posts/10204443177072101?pnref=story

    YanıtlaSil
  6. İkinizi takibe aldim burdan ve instagramdan
    Gfc:pinar yurt
    İnstagram:ugurbocegii1

    YanıtlaSil
  7. ikinizi de takip ediyorum gfc adım özge al ınstagramdan da ozgeeekartaaal olarak takipteyim ve katildim

    YanıtlaSil
  8. Her iki bloguda merve kılıç olarak takipteyim instagramda mrvklz hadi katıldık insallah :)

    YanıtlaSil
  9. müthiiiş :D pelinincekara@gmail.com

    YanıtlaSil