24 Mart 2014 Pazartesi

Nars - Luster Allık


Merhaba! Havalar ısınmaya başladı ve bahar neredeyse geldi. İstanbul'da bir gün sıcak hava bir gün yağmur, hatta sabah yağmur öğleden sonra güneş gibi durumlar yaşandığı için bahar geldi diyemiyorum. Ama ben tüm sonbahar-kış makyajımda kullandığım mor, mürdüm gibi renkleri kullanmaya bir süreliğine ara verip pembe, turuncu, bronz renklere geçiş yaptım. Bugün de sizlere önümüzdeki aylar boyunca asla elimden düşmeyecek, en sevdiğim allıklarımdan birini tanıtacağım: Nars Luster.  



Bu allıkla geçen sene bu aylarda Nars Douceur allığı almak için Sephora'ya girdiğimde "Bu size çok yakışır, Douceur'u boşverin" diye elime tutuşturan satış görevlisinin zoruyla tanıştım. Aslında böyle satış taktiklerine hiç kanmam ama hiç kullanmadığım bir ton olduğu için değişik bir şey denemek isteyip almıştım. İyi ki de almışım! 

Bu allık aslında kabında göründüğünden daha turuncu, ama altın rengi parlaklık içerdiği için daha açık renk duruyor. Nars bu rengi altın şeftali olarak tanımlamış, bence çok doğru bir tanım. 

Allığın kalitesi hakkında olumsuz söyleyebileceğim hiçbir şey yok, zaten Nars'ın allık konusunda tartışmasız dünyada 1 numara olduğunu düşünüyorum. Yumuşacık, aşırı pigmentli, kolay ve homojen bir şekilde uygulanıyor ve gün boyu sürdüğüm şekilde kalıyor.


Solda allığın yoğun bir şekilde uygulanmış halini görüyorsunuz, bu renk sizi korkutmasın çünkü yanağınızda bu rengi elde etmeniz için 10 kat kadar uygulamanız gerekir. Sağda ise hafifçe uygulandığındaki görünüşü var. Ne kadar uğraştıysam da kameram bir türlü altın ışıltıları yakalayamadı, bu ürünün ışıltısı kesinlikle abartılı ya da simli değil, tersine sanki allığın üzerine altın tonlu bir aydınlatıcı sürmüşsünüz gibi oldukça hafif ve doğal. 


Bu allığı makyajımda her gün kullanıyorum ve önümüzdeki bahar ve yaz aylarında da sadece bu allığı kullanacağımı düşünmeye başladım. Hem günlük makyajlarda yüze çok güzel, sağlıklı bir ışıltı ve renk veriyor hem de yoğun gece makyajlarında çok güzel bir tamamlayıcı. Şeftali-bronz arası tonlardan hoşlanan herkesin mutlaka sahip olması gereken bir allık olduğunu düşünüyorum. Bu allıkla ilgili söyleyebileceğim tek olumsuz şey sürekli artan fiyatı. Ben geçen sene aldığımda 67 TL civarındaydı, geçen  hafta baktığımda ise 85 TL olduğunu gördüm. Yine de bence verilen tüm parayı hak edecek, harika bir ürün. Görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş, tam yazlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, yaz aylarında kullanmak için tek bir allık seçmem gerekse hiç düşünmeden bunu seçerim :)

      Sil
  2. Dün deneyip ne kadar güzelmiş dedim :) Alınacaklar listemde Laguna'dan sonra bunu da eklemiştim:)

    YanıtlaSil