1 Nisan 2014 Salı

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu


Merhaba! Geçtiğimiz günlerde Nivea Türkiye bana bir paket göndereceğini söylediğinde çok mutlu oldum, çünkü bu bir firma tarafından gönderilen ilk ürün. Blogumun keşfedilmesi, değer görmesi beni çok mutlu ediyor. Heyecanla beklediğim bu paketin içinden ne çıkacağını merak ediyordum ve sizlere tanıtmak için sabırsızlanıyordum.



Nivea Türkiye yeni ürünü Micellar Makyaj Temizleme Suyu'nu tanıtmak için oldukça sevimli bir paket hazırlamış, bir o kadar da içten bir not yazmış. Makyajını temizlemek için misel sulardan vazgeçemeyen ve her yeni çıkan misel suyu çıktığı an deneyen biri olduğum için bu ürün beni çok heyecanlandırdı!


Makyajımızı temizlemek için kullandığımız misel suların yanına gün boyu elimizden düşmeyen elektronik aletlerimizin ekranlarını temizlemek için konmuş bu sevimli kediyi çok sevdim! Çok hoş ve anlamlı bir düşünce olmuş, özellikle benim gibi temizlik takıntılı bir başak burcu için biçilmiş kaftan.


Gelelim ürünün kendisine. Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu yüz ve göz makyajını temizlemek için uygun. Cildimin hassas olduğu dönemlerde beni hep memnun eden Nivea'nın ürünlerinin nazikliğine ve hafifliğine güvenim tamdır. 


Daha önce de belirttiğim gibi günlük makyajımı temizlemek için sadece misel su tarzı ürünler kullanıyorum. Çift fazlı temizleyiciler, makyaj temizleme yağları benim ancak çok ağır makyaj yaptığımda kullandığım ürünler. Bazı insanlar bu tarz ürünlerin suya dayanıklı makyajı çıkarmamasından şikayet etse de ben böyle bir sorun yaşamıyorum. 


Ürünün arkasında da belirttiği gibi, bu tür ürünlerle tüm yüz ve göz makyajınızı rahatlıkla ve kolayca temizleyebiliyorsunuz. Ben genelde 2 büyük disk pamuğa misel suyu döküyorum ve gözlerime bastırıyorum, 30-40 saniye kadar tuttuktan sonra yavaşça ve nazikçe ovuşturarak göz makyajımın neredeyse tamamını çıkarıyorum. Kalanları da yine aynı pamukla bir iki hamlede tamamen çıkarmış oluyorum. Misel suyu bir başka disk pamuğa dökerek de yüzümdeki makyajı çıkarıyorum. 200 ml boyutundaki bu ürünün her gün kullanacağımı düşünürsek 2 ay kadar gideceğini düşünüyorum. 

İçerdiği Dexpanthenol ve üzüm çekirdeği yağı yardımıyla kızarıklık, gerginlik ve kuruluk gibi cilt problemlerini hafiflettiğini söyleyen bu ürünün bu etkiyi yapıp yapmadığını görmek için bir süre kullanmak gerekiyor, 2 ay kadar denedikten sonra bu yazıyı güncelleyerek size bilgi vereceğim. 


Bu konuda hassas olanlar için ürünün içerik listesini de koymak istedim. Gördüğünüz gibi paraben içermiyor. Ürünün arkasında parfüm de içermediği yazıyor ama sanırım içindeki üzüm çekirdeği yağı nedeniyle hafif bir kokusu var. Çok hassas insanlar dışındakileri rahatsız edeceğini düşünmüyorum, oldukça hafif bir koku. 


Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu cilt makyajımı çıkarırken hiçbir sorun yaşatmadı, tüm makyajımı kolayca temizledi. Arkasından tonikle yüzümü tekrar sildiğimde neredeyse hiçbir şey kalmadığını gördüm. Yüz makyajını temizleme konusunda çok sevdiğim Bioderma Sensibio H2O ile aynı sonucu aldım. Cildimde kuruluk veya kızarıklığa yol açmadı, bu sıralar oldukça hassas olan cildime hiçbir sorun yaşatmamasını sevdim.

Göz makyajını çıkarmadaki performansını ise göstermek istedim. Far, suya dayanıklı rimel ve suya dayanıklı kopkoyu siyah eyelinerdan oluşan makyajımı sol gözümde Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu, sağ gözümde ise Bioderma Sensibio H2O kullanarak temizledim. İki gözümde de pamuğu eşit süre beklettim ve makyajımı aynı şekilde sildim. 

Yukarıda gördüğünüz gibi farı çıkarmakta Nivea ve Bioderma oldukça yakın sonuçlar verdi, ama şunu belirtmeliyim ki Nivea simsiyah eyeliner'ımı çıkarmakta daha iyi bir performans gösterdi. Zaten yukarıdaki pamukta da siyahlığın daha koyu olduğunu görebilirsiniz. Ama suya dayanıklı rimeli çıkarma konusunda Bioderma'nın biraz gerisinde kaldı, ilk sildikten sonra üzerinden 1-2 kez daha geçmem gerekti. 


Sonuç olarak yüz makyajını çıkarmakta oldukça başarılı bulduğum, göz makyajını çıkarmakta da özellikle suya dayanıklı eyeliner'ımı tek seferde tamamen çıkarmasıyla beni şaşırtan, oldukça hafif yapılı ve cildimi rahatsız etmeyen bu misel suyu çok sevdim. Henüz fiyatını bilmiyorum, piyasaya çıktıktan sonra sizinle paylaşacağım. Hatta piyasaya çıktığında bu ürünü ve favori birkaç Nivea ürünümü içeren bir paket hazırlayıp bir çekiliş başlatmayı düşünüyorum. 

Nivea Türkiye'ye bu güzel paketi için sonsuz teşekkürler! 

Görüşmek üzere!


*Ürün firma tarafından gönderilmiştir ve objektif yorumlarımı içerir.

2 yorum:

  1. Tam içeriği soracaktım :) Paraben konusunda fazla takıntılıyım. Ayrıca Niveanın sunumu da çok şirinmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oldukça hassasım içerik konusunda, özellikle cilt bakım ürünlerinde. O nedenle paylaşmak istedim, iyi olmuş demek ki :) Sunumu ben de çok beğendim!

      Sil