26 Mayıs 2014 Pazartesi

Benefit Bad Gal Plum Mascara


Günaydın! Blogumu uzun süredir takip edenler bordo-mürdüm tonlarını makyajda çok sık kullandığımı ve çok sevdiğimi biliyorlardır. Bu renklere olan sevgimi allıklar, farlar ve rujlarla kısıtlamayıp bir de mürdüm rengi rimel denemek istedim. Benefit Bad Gal Plum çok uzun zamandır istediğim bir rimeldi, geçtiğimiz aylarda Sephora'da indirimde görüp hemen kaptım. 



Benefit'in Bad Gal rimelinin siyah rengini uzun zaman önce denemiş ve çok sevmiştim, hatta herkesin favorisi olan They're Real'dan bile daha iyiydi bence. Ben genel olarak plastik yapıdaki fırçalardansa kıl yapılı fırçalarla daha iyi sonuç aldığımı düşünüyorum, bu rimelin de kıl yapıda ve kalın bir fırçası var.


Rengi ise tam olarak bu. Uzun zamandır bu renkte bir rimel arayışındaydım ve sonunda tam istediğim renkte bir rimel bulduğum için çok mutluyum. Kendisi oldukça yoğun bir şekilde mor tonlara sahip koyu bir bordo.


Rengi gözünüzü korkutmasın, kirpiklere uygulandığında bu kadar canlı durmuyor. Özellikle ela ve yeşil gözlüler, gözlerindeki yeşil tonları ortaya çıkarmak için bu tonlarda rimeller kullanabilirler, benim bu rimeli alırkenki amacım buydu.


Kirpiklerimin rimelsiz halini buradan görebilirsiniz. Gözümün üzerine uyguladığım bazı sabitlemek için pudra kullandığımdan kirpiklerim de beyazlamış durumda, ama boyları görülüyor.


Bu fotoğrafta ise rimeli 2 kat uyguladım. Biraz kirpikleri yapıştırıyor ama bence çok güzel bir dolgunluk ve uzunluk veriyor. Açıkçası ben duruşunu çok beğendim. Üstelik bir önceki fotoğrafı ve bunu karşılaştırırsanız gözümün renginin daha yeşil göründüğünü de görebilirsiniz. 

Sonunda tam aradığım gibi bir rimel bulduğum için çok mutluyum. Makyajım kullandığımız far, allık, ruj renklerini sürekli değiştirirken rimeli genelde sadece siyah renk kullandığım için güzel bir değişiklik oldu. Fiyatı normalde 60-70 TL arası olması lazım, ama ben indirimden 25 TL gibi komik bir fiyata almıştım. Eğer Sephora'da indirimde görürseniz ve bu renklerde bir rimel kullanmayı düşünüyorsanız bence bir şans verebilirsiniz. Görüşmek üzere! 

11 yorum:

  1. Berrak ablacığım ilk yorum benden olsun �� gerçekten güzel bir maskaraya benziyor ama evet biraz kirpikleri yapıştırmış gibi☺️Siteni çok yakından takip ediyorum beni instagramda ve twitter da takip edersen çook mutlu olurum �� twitter:gizemmctnn instagram:gctn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz kirpiklerimi yapıştırdı ama ben verdiği görünümü sevdim :) Çok teşekkür ederim canım, takip ediyorum hemen :)

      Sil
  2. Çok güzel bir renk harika :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunu çekilişin sayesinde keşfettim , keşfetmekte çok geç kalmışım :)
    Mürdüm rengine bayılırım. Söylediğin gibi ela gözlerde harika duracaktır.
    Bloğuma beklerim http://bakimlikedi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu bulmana sevindim, geç olsun güç olmasın, değil mi? :) Ben de çok severim ve çok sık kullanırım mürdüm rengini. Hemen geliyorum bloguna :)

      Sil
  4. renk gerçekten harikaymış, uzun zamandır benim de aklımda böyle bir rimel almak. Rimmel London Scandal Eyes serisinden çıkan renkli rimelleri bekliyorum, onları beğenmezsem bundan alabilirim koşarak :) Güle güle kullanın, sevgiler! -Duygu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar renkli rimeller çok ilgimi çekiyor, o yüzden bunu oldukça sevdim. Rimmel London Scandal Eyes renkli rimelleri ilk senden duyuyorum ve çok mutlu oldum, Türkiye'ye geldiler mi? Gelmedilerse de umarım en yakın zamanda gelirler! Şu sıralar Avon Supershock rimelinin renklilerini çıkardı, ben 3 rengini aldım ve çok beğendim, önümüzdeki günlerde yazısını yazacağım, onlara da bakabilirsin :) Çok teşekkür ederim, sevgiler!

      Sil
  5. mürdüm renk aradım bulamadım sonra mor aldım. indirimde alınacaklar listeme alayım ben bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lanet finaller yüzünden ancak görebildim bu yorumunu. Mutlaka bakmalısın ben oldukça beğendim :)

      Sil
  6. Ben de geçen sene yine aynı komik fiyata Sephora'da görüp almıştım bu rimeli. Çok severek kullanıyorum açıkçası. Neden bu kadar bilinmedik bir rimel diye de şaşırıyorum :)

    YanıtlaSil