12 Eylül 2013 Perşembe

Favori MAC Farlarım / Favourite MAC Eyeshadows



Merhaba! Bugün size en sevdiğim ve en sık kullandığım MAC farlarımdan bahsetmek istiyorum. Aslında geçtiğimiz seneye kadar MAC farların çok büyük bir hayranı değildim, ama bu sene içerisinde denediğim her farından memnun kaldım. 

Hey everyone! Today I will be talking about my favourite and most used MAC eyeshadows. To tell you the truth, I wasn't the biggest fan of MAC eyeshadows up until last year, but recently I have been trying out quite a few and so far I'm impressed! Their eyeshadows made they way onto the top of my favourite list these past months.


Farlarımı 4'lü palettense 2 tane 2'li palette taşımayı seviyorum, çünkü 4 farı da makyaj çantamda taşımayı gereksiz buluyorum. Charcoal Brown mutlaka makyaj çantamda yer alıyor, o sıralar diğer hangi farı kullanmayı seviyorsam onu da Charcoal Brown'ın yanına koyuyor ve o 2'li paleti yanıma alıyorum.

I have them in two different palettes, because I don't like carrying all 4 of them with me all the time, 2-pan ones are just more convenient for me. I always take Charcoal Brown with me, because that's what I use for my brows, and I pick whatever color I want as a wash on my lids that day, and put it next to Charcoal Brown: I'm good to go.



Woodwinked ile başlayalım. Veluxe pearl serisinden olan bu farı MAC "warm antique gold" yani sıcak tonlu bronz-altın arası bir renk olarak tanımlamış. Kesinlikle doğru bir tanım. Benim tenim pembe alt tonlu, yani soğuk tonlu olmasına ve genelde sıcak tonlu bronzları kendime hiç yakıştırmamama rağmen bu farı çok severek kullanıyorum. 

Woodwinked is from the Veluxe Pearl line and MAC describes it as "warm antique gold", which is quite accurate. I love using this all over the lid as a wash, even though I have a cool-toned skin, this warm-toned eyeshadow doesn't look bad on me.


Naked Lunch tartışmasız en sevdiğim MAC farım. Frost yapıda, açık pembe-şampanya arası bir renk. Özellikle uykumu alamadığım ya da solgun gözüktüğümü düşündüğüm günlerde bu farı göz kapağıma uyguluyorum, bolca rimelle tamamlıyorum ve gözlerime inanılmaz aydınlık bir görüntü veriyor.

Naked Lunch is hands down my favourite MAC eyeshadow. This is from the Frost line, it's like a light pink-champagne color that looks amazing when applied all over the lid. I especially love using this when I couldn't get much sleep and my face looks dull. I pop this on and a great deal of mascara, and suddenly I look radiant and awake.


All That Glitters neredeyse tüm blogger ve Youtube gurularında gördüğüm için aldığım bir far. İlk aldığımda ve denediğimde bana hiç yakışmadığını düşünmüştüm, ama sonradan kararım değişti. Bu far da Veluxe Pearl serisinden; altın, bej, şeftali gibi bir çok rengin karışımı gibi bir renk bana göre. Bu far da oldukça sıcak tonlu, ama soğuk alt tonlu ciltlerde kesinlikle sırıtmıyor.

All That Glitters is an eyeshadow I bought because I felt like EVERY blogger and EVERY Youtuber had it. When I first got it and tried, I thought it really washed me out but it really grew on me. This is also from the Veluxe Pearl line; and in my opinion it looks like a mixture of gold, beige and peach. It's also quite warm-toned, but again doesn't look bad on cool-toned skins.


Charcoal Brown kaşlarım için kullandığım far. Çok uzun süredir bu amaçla kullanacak bir far arıyordum, sevgili Tanya Burr neredeyse her videosunda bu farı kaşları için kullanarak beni denemeye ikna etti, ve sonuç harika oldu. Sonunda aradığım mükemmel rengi buldum, ve asla değiştirmeyi düşünmüyorum. Ben kaşlarım için kullanıyorum tabi ama bu farı göz kapağınızın crease bölgesini kontürlemek için ya da liner olarak da kullanabilirsiniz, tercih size kalmış. Kendisi mat yapıda ve orta derecede pigmentli, kolumda swatchlarken kat kat uygulayarak bu rengi elde edebildim. 

Charcoal Brown is what I use to define my eyebrows. I've been looking for the right eyeshadow for this purpose for so long, and after seeing Tanya Burr using this in every single video, I finally tried it and loved it. I finally found the perfect shade, and I don't think I will ever change this. Although I use this to define my brows, you can use this to define your crease or as a liner. This is a matte eyeshadow and moderately pigmented, the swatches above are nowhere near only one swipe.



Sizin favori MAC farlarınız hangileri? 

What are your favourite MAC eyeshadows?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder