24 Ocak 2014 Cuma

Bath and Body Works Alışverişi / Bath and Body Works Haul


Merhaba! Bath and Body Works her Ocak ayında %70'e varan indirimler yapıyor. İndirimden uzunca bir süre uzak durmaya çalışsam da geçtiğimiz günlerde mağazaya adım atmam bu alışverişle sonuçlandı. Farklı kategorilerden birkaç ürün aldım ve sizlere bu ürünlerden ufak ufak bahsetmek istedim.

Hey everyone! I tried really hard to avoid the infamous 70% off January sales of Bath and Body Works but of course I couldn't. Recently I stepped into a store and 15 minutes later I walked out with all these, and wanted the share this haul with you. 



Aldığım tüm ürünler bunlar. Gördüğünüz gibi duş jelleri, vücut kremleri, mumlar gibi pek çok ürün var. Hepsini tek tek yakından inceleyelim.

These are all of the stuff I got. There are shower products, body lotions, candles.. Let's take a closer look at each of them. 


Bu büyük boy duş jelleri ve vücut losyonlarından pek çok çeşit vardı ama ben daha önce denemediğim kokulara yöneldim. Peony yani şakayık benim çok sevdiğim bir kokudur, Sweet Peony Dream Vücut Losyonu da mandalina içerdiği için hafif şekerli, oldukça güzel bir çiçek kokusu. Nemlendirmesinden de memnun kaldım. Cashmere Glow serisini nasıl daha önce hiç denememişim anlamadım. Şeftali, vanilya ve musk içeren bu duş jelinin insanın içini ısıtan, yoğun, şekerli bir kokusu var. Genelde şekerli kokulardan rahatsız olurum ama buna bayıldım. İkisi de 15'er liraydı. 

There were a big display of these big size body creams and shower gels but I wanted to try out some scents that I haven't used before. I love everything that has peonies in it, so I had to buy this Sweet Peony Dream Body Lotion. Besides peonies, it also has tangerine scent in it which gives it a sweeter scent, but you can definitely smell the flowers. I'm quite pleased with the hydration as well. I don't know what made me skip Cashmere Glow Shower Gel before, because I fell in love with it the moment I smelled it. It has peaches, vanilla and musk in it which really brings out a warmth and sweetness but nothing too over the top.     


Twilight Woods daha önce mumunu aldığım ve kokusuna bayıldığım bir seriydi, küçük boy duş jelleri ve vücut losyonları arasından seçtiğiniz 3 tanesi 15 lira olunca hem duş jelini hem de vücut losyonunu sepete attım, yanına da Bath and Body Works kokuları arasında en sevdiklerimden olan Sweet Pea serisinin vücut losyonunu ekledim.

I bought the Twilight Woods candle a while ago and loved the scent, so when I saw this 3 mini sizes for $6 offer I couldn't skip the body lotion and the shower gel from that line. I picked up the Sweet Pea Body Lotion as the third product, this is the first scent I tried from BBW and I've been loving it for years.  


Oldukça fazla çeşit mum indirime girmişti ve fiyatları oldukça uygundu ama ben sevdiğim türde kokulara sahip mumları indirimde göremedim. Dolayısıyla daha önce aldığım ve sevdiğim bazı mumları yedekledim. Fresh Picked Heirloom Pear ilk denediğimde hiç sevmeyeceğimi düşündüğüm bir kokuydu çünkü şekerli bir armut kokusu. Ama çok yoğun bir kokuya sahip değil ve yaktığınız zaman gerçekten harika, hafif şekerli bir koku veriyor, dolayısıyla bir tane daha aldım. Ayrıca bu şekilde kavanozdaki mumları çok seviyorum. Diğer üç mum ise yine 3 tane aldığınızda uyguna geliyordu ama fişi attığım için tam fiyatınlarını bilmiyorum. Sandalwood Citrus, Bergamot Woods ve Black Pepper Bergamot sonbahar ve kışa yakışan, hatta bana biraz erkek parfümlerini andıran kokular. 

There were a bunch of different candles that were on crazy sale but I couldn't really find anything that I loved, instead I picked up some of my favourites as backups. Heirloom Pear is a sweet pear scent that is something I wouldn't normally go for but there is something about it that I really love and can't put my finger on it! I'm quite sure that the packaging has an effect on me though. I also love the mini candles, these are some of my favourites: Sandalwood Citrus, Bergamot Woods and Black Pepper Bergamot. All of these three are quite musky, wintery scents; they kind of remind me of male perfumes. (maybe that's why I like them, who knows.)   


True Blue Shea Butter serisinin yoğun vücut kremi favorilerim arasında yer alıyor ve bu seriye duyduğum aşkla mini boy ürünlere olan zaafım birleşince bu duş kremini denememek olmazdı. Vücut kremi gibi oldukça yoğun, kalın bir yapısı olan bu duş kremini 5 lira gibi bir fiyata aldım, bir an önce deneyip beğenirsem gidip bu fiyattan yedeklemek istiyorum.

I absolutely adore the super rich body butter from the True Blue Shea Butter line, combine that love with the one I have for mini size products: I couldn't skip this baby. This was like $2, so I can't wait to try it and to see if I like it, if I do, I will run and buy a dozen more when it's still at that price. 


Beni en sevindiren ürünü en sona sakladım. Bütün yabancı blogger/Youtuber'larda gördüğüm, hepsinin çantalarında mutlaka bulunan, her Bath and Body Works alışverişlerinde bir sürü aldıkları antibakteriyel jeller sonunda ülkemize gelmiş. Bu minik jelleri çok seviyorum, günümün büyük bir kısmı dışarıda geçtiği için çantamda bu şekilde ürünler taşımak çok kullanışlı oluyor ve sonunda kokusu da güzel olan bir antibakteriyel jel bulabildiğim için çok mutluyum. Şu anda sadece Japanese Cherry Blossom kokulu olan vardı, ki benim çok sevdiğim bir kokudur, ama zamanla diğerlerinin de geleceğini düşünüyorum. 5 lira gibi oldukça uygun olan bu üründen ilk alışverişinizde bir tane alıp çantanıza atın derim.

These antibacterial gels are every Youtuber's favourite, you can almost see one of these in every "What's in my bag?" video. As someone who spends more than half of the day outside, I love having something like this in my bag, and I'm happy that there are some antibacterial gels that don't smell like medicine, in fact, I love how this Japanese Cherry Blossom one smells. These are dirt cheap products, you really should pick one of these up and throw one into your bag.


Benim Bath and Body Works indiriminden aldıklarım bu şekilde. Genelde kullandığım kokuların biraz dışına çıkıp yeni kokular deneyeceğim için mutluyum, çünkü genelde bir kokuyu sevdiysem onu değiştirmeyen ve defalarca kez aynısını satın alan bir insanım. Bu yeni ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum. Görüşmek üzere!

These are all the things I bought from the Bath and Body Works sales. I'm excited that I went for some scents that are different than my usual favourites, I can't wait to try them all. See you soon!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder