11 Şubat 2014 Salı

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Merhaba! Misel su şeklindeki makyaj temizleyiciler son zamanlarda çok popüler olmaya başladı, önce herkesin favorisi olan Bioderma, sonra L'oreal derken şimdi de Garnier piyasaya bir misel su sürdü. Ben de hem Bioderma hem de L'oreal'i çok sevdiğim ve sürekli kullandığım için bu ürünü de denemek istedim ve Watsons'tan şubat ayı indirimli fiyatından yararlanarak satın aldım.
 


Günlük makyajımı temizlemek için bu tarz ürünlerden başka bir şey kullanmıyorum. Çift fazlı ya da yağ şeklindeki temizleyicileri yalnızca çok ağır makyajlar yaptığımda kullanıyorum. Misel suların içeriği oldukça hafif oluyor, gördüğünüz gibi içindekiler kısmı çok kısa. Az kimyasal içerdikleri ve parfüm içermedikleri için de gözleri yakmıyorlar, hassas ciltler dahil her cilt tipinde rahatlıkla kullanılabiliyorlar. Yüzü tahriş etmeden, cildinizi zorlamadan kolayca tüm makyajınızı çıkarabiliyorsunuz. 

Bu ürün 400 ml ve Garnier bunun 200 kullanıma uygun olacağını belirtmiş. Ne kadar dayanacağını şu an için bilmiyorum, deneyip göreceğiz. Ben yüz makyajımı 1 büyük pamukla, göz makyajımı ise iki küçük disk pamukla temizliyorum, bu nedenle bana biraz daha kısa süre gidebilir.  


Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu yüz makyajını temizlemede oldukça başarılı buldum. Ben bu ürünlerle yüzümdeki tüm makyajı çıkardıktan sonra yüzümü her zaman bir de tonikle siliyorum ve kalan makyajdan da arındırıyorum. Bu ürünle yüz makyajımı temizledikten sonra bir pamuğa tonik döküp sildiğimde çok fazla makyaj kalıntısıyla karşılaşmadım, oldukça memnun kaldım. Bu ürün de L'oreal misel suda olduğu gibi, yüz makyajımı sildikten sonra geride biraz kuru bir cilt bırakıyor. Ama karma bir cilde sahip olduğumdan bu benim için bir problem değil.

Göz makyajındaki başarısını ise Bioderma H2O ile karşılaştırarak göstermek istedim. Bir pamuğa Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu, diğerine Bioderma H2O döküp bir gözümü Garnier ile diğerini Bioderma ile sildim. Karşılaştırma yukarıda, gördüğünüz gibi ikisi de makyajımı tek pamukla tamamen çıkardı ve sonuç neredeyse aynı!

Bazıları misel suları göz makyajını çıkarmakta yetersiz buluyor ama ben neredeyse 2 yıldır göz makyajımı çıkarmak için Bioderma dışında hiçbir ürün kullanmadım, denediğim hiçbir göz makyajı temizleyicisi beni onun kadar tatmin etmedi. İşin sırrı biraz sabır göstermekte, pamuğa Bioderma H2O döküp gözünüze bastırın ve 30 saniye kadar bekletin, daha sonra ufak ufak ovuşturarak tüm göz makyajınızı rahatlıkla çıkarabilirsiniz. Ben suya dayanıklı makyajlarımı bile bu şekilde çıkarıyorum.  

Sonuç olarak ben Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu oldukça başarılı buldum, yüzümü ve gözlerimi L'oreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu kadar kurutmamasını çok sevdim. Denediklerim arasında Bioderma H2O'ya en yakın sonuç veren misel su bu oldu. Normal fiyatı 18 lira civarında, şu sıralar Gratis, Watsons ve Rossmann'da indirimle 12-13 liraya alınabiliyor. Bioderma'yı pahalı buluyorsanız bunu denemenizi mutlaka tavsiye ediyorum. Görüşmek üzere! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder