5 Aralık 2013 Perşembe

Make Up For Ever Aqua Cream #16


Merhaba! Bugün sizlere çok severek kullandığım, formülüne, rengine, kalıcılığına, her şeyine hayran olduğum bir üründen bahsediyorum: Make Up For Ever Aqua Cream #16.

Hey everyone! I think the time has come for me to officially confess my love for Make Up For Ever Aqua Cream #16 on my blog. 



Make Up For Ever ürünlerinin neden profesyoneller tarafından bu kadar övüldüğünü anlamak hiç zor değil. Çünkü bu krem farda bir kusur bulmak bence imkansız. Tek sürüşte inanılmaz renk veriyor, tüm gün hiçbir bozulma, dağılma olmadan gözünüzde kalıyor ve o kadar yumuşak bir yapısı var ki şu ana kadar en rahat ve en severek kullandığım krem far ünvanını kesinlikle hak ediyor!

It's not hard to understand why Make Up For Ever products are often raved by professional makeup artists, because this product is literally flawless. It's smooth as silk, incredibly easy to apply, gives full color in one swipe, stays on the lid until you take it off without any fading or smudging.. I can go on for days. This baby is hands down my favourite cream eyeshadow, and that's a big thing for me to say, being a total cream eyeshadow junkie.




Sadece bu farı kullanarak elde ettiğim sanki göz makyajımla oldukça fazla uğraşmışım görüntüsünü çok seviyorum. Günlük kullanıma oldukça uygun ve tam benlik bir renk! Eğer bu rengi beğendiyseniz ve Make Up For Ever ürünlerine ulaşamıyorsanız ya da daha ucuz bir alternatif arıyorsanız Maybelline Color Tattoo Pink Gold rengi bu farın renk olarak birebir aynısı. Görüşmek üzere!

I love how this eyeshadow gives the effect of "I tried but I didn't try so much" on your eye makeup. This is such a pretty shade for daytime and it's such a "me" color. If you like this color but you're looking for a cheaper alternative, I'd suggest Maybelline Color Tattoo in Pink Gold, which is pretty much the exact same color. See you soon!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder