7 Aralık 2013 Cumartesi

Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer


Merhaba! Bugün size en sevdiğim ve muhtemelen bitirebileceğim tek bronzerdan bahsetmek istiyorum: Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer. 

Hey everyone! Today's guest is a holy grail for me, and it is probably the only bronzer I will ever be able to finish: Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer.



Bu bronzera uzunca bir süre Youtube videolarında rastladım, Milk Chocolate ve Chocolate olmak üzere iki rengi bulunan bu bronzerın Milk Chocolate renginin açık tenlilere çok uygun olduğundan bahsediliyordu. Ama buradaki Sephora'lara defalarca kez sormama rağmen her seferinde "Milk Chocolate rengi satılmıyor, sadece Chocolate olanı var." cevabını aldım. Artık ümidi kesmiştim ki bir gün Sephora'nın indirimdeki ürünler sepetine bakarken orada tek kalmış olan Milk Chocolate'ı gördüm ve bir de %60 gibi bir indirimle 27 lira gibi komik bir fiyata sahip olunca dünyalar benim oldu.

I have seen countless Youtubers talking about this as being amazing on pale skin and being a pale girl myself, I immediately put this into my wishlist. Finding a good bronzer is not an easy task, believe me. This bronzer has another color, called Chocolate, which is a touch darker and more suitable for medium skintones. 


Mutlulukla söyleyebilirim ki ben favori bronzerımı buldum ve bu favorinin uzunca bir süre değişeceğini sanmıyorum. Açık renk tenime mükemmel uyuyor, asla abartı durmuyor ve uyguladığım anda yüzümü capcanlı gösteriyor. Ve beyaz tenli insanların en büyük sorunlarından biri olan hayalet gibi görünme sendromundan saniyeler içinde kurtarıyor. Kalıcılığı harika, tekrar uygulanma gerektirmeden tüm gün kalıyor. Ve en önemli kısma geliyorum: Bu bronzer gerçek kakao içeriyor ve mis gibi çikolata kokuyor! Sadece kokusu için bile bu bronzerı kullanabilirim, sürdüğünüz anda burnunuza buram buram kakao kokusu geliyor! 

And I'm happy to say that everyone who raved about this was right! This is the perfect bronzer for light skinned gals like me. You can not go overboard with this, it just gives the most beautiful flush of color to the skin and that is really important when you pretty much look like a ghost when you wake up. It stays on all day without requiring any touch-ups, and here's the most important part: IT SMELLS LIKE CHOCOLATE. It says it's made with real cocoa and that must be true because I can put this on my face just because of its smell, it's that good. 


Sephora çalışanlarına inanmamakla ve aramaya devam etmekle en doğru olanı yapmışım, mükemmel bronzerımı bulduğum için çok mutluyum. Şu sıralar ürünün kabını yenilemişler ve Sephora'larda raflarda var. Yeni kabını daha çok beğendim ve bir an önce bunu bitirip yenisinden almak için sabırsızlanıyorum. Görüşmek üzere!

I'm so happy to finally find my holy grail bronzer. I can't wait to finish up this one and repurchase it with its new packaging, it's a gorgeous golden one. See you soon!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder